OD ŽICE DO HIŠE

Sobota, 2. oktobra 2021, od 10. do 15. ure
Dobimo se n
a Trgu Evrope v Novi Gorici

Delavnica je namenjena mladim med 6 in 16 letom starosti (in njihovim staršem)

Kakšen je svet okrog nas, koliko ima dimenzij in kako ga zaznavamo? Ali so naokoli nas ploskve, linije, prostori? Ali si znamo predstavljati notranjost prostora, skozi katerega sicer ne vidimo? Na prostem bomo z mehko in tršo žičko najprej ustvarjali dvodimenzionalne predmete, ki jih bomo nato pretvorili v tridimenzionalne in jim dodali globino prostora. Skozi ustvarjanje žičnih skulptur, predmetov in manjših objektov se bomo naučili opazovati čar in posebnosti tridimenzionalnega prostora.

Mlajši otroci bodo ustvarjali manjše skulpture, ki jih bodo nato povezali v pravo prostorsko instalacijo, ki bo krasila mesto/trg in mu dajala dodano vrednost. Spretni učenci/dijaki bodo lahko zvarijo večje kovinske skulpture, ki jih bodo kasneje obdali še s prosojno tkanino, tako pa ustvarili polne in prazne prostore, kjer je prostor hkrati odprt in zaprt.

Delavnico pripravljamo v sodelovanju z GO! 2025 Nova Gorica • Gorizia, Evropska prestolnica kulture.

_________________________________

2 ottobre 2021, dalle 10:00 alle 15:00

DAL FIL DI FERRO ALLA CASA

workshop riservato ai ragazzi di età compresa tra i 6 e i 16 anni (e alle loro famiglie)

Com’è il mondo che ci circonda, quante dimensioni ha e come lo percepiamo? Ci sono stanze, linee, spazi intorno a noi? Sappiamo immaginare l’interno di uno spazio attraverso il quale altrimenti non vediamo? In Piazza Europa creeremo prima oggetti bidimensionali, con filo sia più flessibile che rigido, che poi convertiremo in oggetti tridimensionali, per dare profondità allo spazio. Attraverso la creazione di sculture e oggetti in fil di ferro impareremo ad osservare e conoscere il fascino e le peculiarità dello spazio tridimensionale.

Le sculture dei più piccoli verranno poi assemblate in un’unica installazione spaziale vera e propria che rimarrà esposta in piazza Europa. Mentre con le sculture di più grandi dimensioni si cercherà di generare uno spazio, pieno e vuoto, con l’aggiunta anche di tessuti trasparenti, per collegare le due parti della piazza, quella italiana e quella slovena.

Stiamo preparando il workshop in collaborazione con GO! 2025 Nova Gorica • Gorizia, Capitale Europea della Cultura.

Datum dogodka

02 Okt 2021

Čas dogodka

10:00 - 15:00

Kraj dogodka

Trg Evrope
Nova Gorica

Organizator dogodka

Igriva arhitektura
Email
info@igrivarhitektura.org

Next Occurrence

Leave A Comment

Go to Top